مقياس شادي - داستان ميزبانجر


 کنترل موفقيت آنلاين کسي ، مسئوليت بزرگي است ، ما فرآيندهاي استخدام پيچيده اي را ايجاد کرده ايم تا مطمئن شويم که ما فقط بهترين ها را استخدام مي کنيم . ما از تمام دانش خود براي ايجاد يک آکادمي داخلي داخلي هينگرجر براي آموزش متخصصان جديد خدمات مشتري استفاده کرديم که مي توانند به اين چالش دامن بزنند. با اين حال ، اين کافي نبود.


 


چالش


ما ابزارهاي ارتباطي متنوعي را در اختيار مشتريان قرار داده ايم تا بتوانند از آنها براي جستجوي راهنمايي و پشتيباني استفاده کنند. در ابتدا ، اين شامل يک سيستم بليط الکترونيکي سنتي بود ، که به معني پاسخ طولاني و وضوح تأخير بود. گزينه ديگر ورود به يک گپ زنده بود که زمان پاسخگويي را تسريع کرد ، اما با قطع ارتباط مشتري و از دست رفتن پيشرفت گفتگو ، اشکالاتي به وجود آورد.


 


تيم موفقيت مشتري به دليل مشکلات فني عقب نگه داشته شد و قادر به اطمينان از راه حلهاي مؤثر براي کاربران انفرادي نبود.


 


"ما يک تيم شگفت انگيز از متخصصان بسيار ماهر داريم. ما تشخيص داديم که اين مشکل به جاي محدود کردن نرم افزار به جاي خود تيم مرتبط است. اين نقطه شکست بود. ما به راحتي نمي توانيم خدمات به مشتريان ارائه دهيم که چيزي بهتر از ايده آل باشد. " داريوش گريگورويوا مي گويد ، رئيس تيم موفقيت مشتري ما .


 


اين چالش اين بود که مشتريان ما بتوانند به روشي سريع ، آسان و کاربرپسند به دنبال کمک باشند.


 


تصميم


تيم ما اجراي خدمات سريع و کارآمد را از نظر کمک هاي فوري پشتيباني در اولويت قرار داده است. تنها راه معقول براي دستيابي به اين هدف ، زندگي کامل و ضرب و شتم سيستم بليط بود. به همين دليل ، Intercom را انتخاب کرديم . اين گزينه گزينه چت زنده به سبک مسنجر را ارائه مي دهد که به مشتريان ما امکان مي دهد هر زمان و بدون از دست دادن سابقه چت ، به مکالمه بپردازند.


 


سؤالات و سؤالات مشتري ما مستقيماً به اعضاي تيم موفقيت رسيده است ، به اين معني که همه مسائل در محل حل شده است. و به اين ترتيب ما اين فرصت را داشتيم که ضمن حفظ کيفيت خدمات ، کارآمد باشيم.


 


Intercom راهي براي ما و مشتريان ما فراهم کرد.


 


وي گفت: "ما ديگر نيازي به نگراني درمورد چت زنده و بليط نداريم. ما ديگر به لطف سيستم چت سبک Messenger که Intercom ارائه مي دهد ، ديگر مشتريان را براي جدا کردن چت ها از دست نداديم. حتي ويژگي هاي ساده مانند اجراي GIF يک عامل کمک کننده بود. اين يک رويکرد سالم تر و شخصي تر مي افزايد. چيزي که هم مشتريان ما و هم متخصصان موفقيت مشتري دوست دارند ، " مي گويد: داريوش .


 


شرکت اينترکام با کاهش زمان انتظار و کاهش صف به حداقل ممکن ، راهي براي ادغام تمرين عالي ارائه داد. پس از بروزرساني ، زمان پاسخگويي از چند ساعت به دقيقه يا چند ثانيه منتقل شد ، در حالي که کيفيت خدمات به دليل توجه مشترياني که توجه فردي به نيازهاي خود دارند ، افزايش يافته است.


 


جاده جلوتر


بازخورد مشتري همان چيزي است که ما را به جستجوي بهترين راه حل موجود انگيزه مي دهد. افزايش مداوم استانداردها فقط با يک رويکرد مشتري محور ، از طريق تحقيق دقيق و با مشاهده کاربر به عنوان يک فرد ، و نه به دست آوردن يک گروه ، قابل دستيابي است. صرفنظر از اين ، هدف اين نيست که به سادگي به دليل تغيير ، به روزرساني هاي جديد پرش کنيم بلکه براي مقابله و به چالش کشيدن موارد موجود به منظور يافتن راه هاي بهتري براي دستيابي به مشتري و اطمينان از پيشرفت هاي ما ، تأثير مثبتي را براي کاربر ايجاد مي کنيم. اول بايد


 


ارائه راههاي بهتر و انديشمندتر براي حل مشکلات در جاده پيش رو امري است که ما از دنبال کردن آن متوقف نخواهيم شد.


 


داستانهاي برتر


معرفي PHP 7.4: عملکرد ، ويژگي ها ، استهلاک ها


11 دسامبر • مهندسي


 


معرفي PHP 7.4: عملکرد ، ويژگي ها ، استهلاک ها


بيشتر بخوانيد


چگونه ما Sprints Design را در هاستينجر اجرا مي کنيم


27 نوامبر • بازاريابي


 


چگونه ما Sprints Design را در هاستينجر اجرا مي کنيم


بيشتر بخوانيد


بهبود عملکرد وب سايت با LiteSpeed


29 ژوئيه • مهندسي


 


بهبود عملکرد وب سايت با LiteSpeed


بيشتر بخوانيد


نويسنده


نويسنده


Art?ras B. / arturasbarisauskas


 


Art?ras يک نويسنده با تجربه است که براي Hostinger کار مي کند. با آوردن دانش زيادي در مورد وردپرس و هاستينگ وب براي تيم ، وي سعي در نوشتن مطالب بکر در مورد هر موضوع مرتبط با IT دارد. او همچنين عاشق سگها است!


 


داستانهاي مرتبط


Hostinger با Google Cloud Platform مشارکت دارد


27 مارس • اخبار


 


Hostinger با Google Cloud Platform مشارکت دارد


بيشتر بخوانيد


اکنون Hostinger اکنون دامنه .icu را به همه کاربران پيشنهاد مي کند


24 مارس • اخبار


 


اکنون Hostinger اکنون دامنه .icu را به همه کاربران پيشنهاد مي کند


بيشتر بخوانيد


 


27 سپتامبر • اخبار


 


شرکاي Hostinger با Flock براي ارائه گزينه هاي ايميل بهتر به مشتريان خود همکاري مي کنند


بيشتر بخوانيد


نويسنده


الکساندر فون گوگنبرگ


پاسخ دهيد


09 آوريل 2020


 


چگونه مي توانم با شخصي در مورد انتقال وب سايت خود به شما تماس بگيرم؟ من Arvixe دارم و از آنها بسيار ناراضي هستم که مي خواستم بدانم که آيا وب سايت ها براي قيمت هاي ذکر شده https مي شوند ، آيا به اين ويژگي احتياج دارم. مي خواستم بدونم سايت ها از نظر google بهينه شده اند يا خير. من يک نام دامنه دارم که به Arvixe پرداخت مي شود و مي خواستم بدانم که آيا من مي توانم آن را حفظ کنم و آن را به سمت شما منتقل کنم ، آيا از توسعه وب سايت کمک مي


Hostinger رتبه 1 در ليست وب سايت Planet را کسب کرد

مقياس شادي - داستان ميزبانجر

پاورپوينت درس دوم فلسفه دوازدهم جهان ممکنات

پاورپوينت درس 3 زبان انگليسي دوازدهم

بهترين فايل هاي اينترنتي شامل مقاله پاورپوينت قابل دانلود

مقدمه اي بر Quantum Electronics بر اساس يک درس ترم مهندسي برق بر

مقدمه اي بر Quantum Electronics بر اساس يک درس ترم مهندسي برق بر

، ,مي ,يک ,مشتري ,مشتريان ,سايت ,وب سايت ,به اين ,را به ,که به ,مشتريان ما ,hostinger اکنون دامنه ,cloud platform مشارکت ,google cloud platform

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پارسا فایل vectorisart خلاصه کتاب روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی دکتر دلاور مطالب اینترنتی درب اتوماتيک مثلثي طراحی و ساخت اپلیکیشن های موضوعی خونه پاک دست‌نوشته‌های کمیل irooonia fanousckhial